Trhová sila spoločnosti Mark & Spencer

Nový výkonný riaditeľ spoločnosti Mark & Spencer, Marc Bolland načrtol stratégiu pre ďalšie fungovanie jednotky. Je zameraná hlavne na značku Mark & Spencer so znížením počtu značiek od subdodávateľov.

Firma vyčlenila na investovanie do nových a už existujúcich predajní sumu 900 miliónov libier. Táto podpora na zvýšenie zisku sa plánuje dosiahnuť v priebehu troch rokov. Taktiež uvažuje o otvorení nových predajní a franšíz v zámorí. Dlhodobo spoločnosť plánuje zaradiť do 337 predajní v zámorí svoje nové produkty, aby sa znížila ich závislosť na ekonomickom cykle Veľkej Británie.

Strednodobá stratégia spoločnosti sa riadi heslom „evolúcia nie revolúcia“. „Zo strednodobého hľadiska sme presvedčení, že sa chceme medzinárodne iniciovať. Chceme rozbehnúť ďalšie obchody v miestach ako je India, aby sme boli silnejší,“ povedal pre BBC Bolland.

Za posledných šesť mesiacov spoločnosť zvýšila tržby v oboch svojich oblastiach, a to v oblečení a potravinách. Ide len o nárast o 0,5 %, ale firma má 11,2 % podiel na trhu s oblečením vo Veľkej Británii.

Zdroj: www.bbc.co.uk

xtb
Redakčný tím Investičných Novín - investicne.sk. info@investicne.sk
Zdieľať