Podnikatelia, dostávate veľa “nepáči sa mi to”? Tú sú dôvody!

Najskôr nával takzvaných like-ov a potom fanúšikovský odliv? Takýto trend postihne na najväčšej sociálnej sieti Facebook väčšinu podnikov.  Dôvody odchodu fanúšikov z firemnej facebook stránky sú pritom rôzne.

Podľa správy ExactTarget až 51 % spotrebiteľov po lajknutí očakáva, že im firma bude zasielať marketingové infošky. Naopak, 40 % užívateľov neočakáva, že im na nástenke budú vyskakovať reklamné ponuky. Zvyšných 9 % je nerozhodných.

Niektorí majú danú značku (podnik) natoľko radi, že sa stanú členmi jej FB komunity. Iní  dajú „like“ len preto, že chcú využiť niektorú z ponúkaných výhod (zľava na tovar, súťaže atď). Nasledovný graf však ukazuje, prečo sa ľudia rozhodnú z FB stránky danej firmy odísť, takže siahnu po „nepáči sa mi to“.

Redakčný tím Investičných Novín - investicne.sk. info@investicne.sk
Zdieľať
Komentáre