7 úspešných ľudí hovorí, ktorá kniha ich najviac inšpirovala

0

Umenie vojny (Sun Tzu, Sun Pin)

„Zistil som, že kniha Umenie vojny je užitočná najmä pre začínajúce podniky, ktoré chcú byť pripravené na rôzne situácie v biznise“, hovorí Ryan Himmel (na snímke), zakladateľ spoločnosti BIDaWIZ.com. Himmel tvrdí, že stratégia a dôsledná príprava pomáha lídrom firmy zmierniť budúce chyby. Práve kniha Umenie vojny prináša súbor doporučení pre všetkých, ktorí sú vodcami skupiny ľudí a v podnikaní čelia mnohým význam.

Ogilvy o reklame (David Ogilvy)

Jim Joseph, prezident spoločnosti Cohn & Wolfe, nedá dopustiť na knihu Davida Ogilvyho – Ogilvy o reklame. „Čítal som ju počas štúdií marketingu na vysokej škole. Táto kniha ma uistila, že marketing je pre mňa správnou oblasťou. Zároveň som pochopil, že je to všetko o kreativite, hovorí Joseph. Ogilvy vám dá pravidlá a nakoniec ich totálne rozdrví, páči sa mi to, dodáva.

Najbohatší muž z Babylonu (George Clason)

Určite už mnohí z vás čítali knihu Najbohatší muž z Babylonu, ktorá je dielom autora Georga Clasona. Za inšpiratívnu knihu ju považuje aj Mark Kohler, partner v spoločnosti Kohler & Eyre. „Je to jedna z prvých biznis kníh, ktoré som čítal. Naučila ma, že úspory sú rovnako dôležité ako tvovrenie peňazí“, hovorí Kohler. Ako dopĺňa, dnes trvá na tom, aby si knihu prečítali aj jeho dospievajúce deti.

4-hodinový pracovný týždeň (Tim Ferriss)

4-hodinový pracovný týždeň od Tima Ferrissa je knihou, ktorá pozitívne ovplyvnila podnikateľku Shari Alexander. Pomohla mi v dvoch odlišných veciach, hovorí Shari. Po prvé – ukázala mi, že globálna ekonomika sa neobmedzuje iba na veľké korporácie, ale jej zdroje môže využiť akýkoľvek malý podnik. Po druhé – vďaka knihe som sa začala hlbšie zamýšľať, čo chcem od života, nielen od biznisu.

Stratégia modrého oceánu (W. Chan Kim, Renée Mauborgne)

Kniha Stratégia modrého oceánu je srdcovkou Punita Arora, strategického konzultanta pre mnoho firiem. Autori v knihe vykresľujú prístupy, ako využiť nedotknutú a nekonkurenčnú časť trhu (takzvaný modrý oceán) a dosiahnuť tak nadpriemerné zisky.

Switch (Chip Heath a Dan Heath)

David Koji zo spoločnosti DineAbility LLC je fanúšikom knihy Switch, za ktorou stoja autori Chip Heath a Dan Heath. „Táto kniha ma veľmi ovplyvnila, je to kľúčová publikácia pre podnikanie a poradenstvo, hovorí Koji. Kniha „Switch“ vás naučí, ako využívať a aplikovať potrebné zmeny.

Thinkertoys (Michael Michalko)

Ak chcete nakopnúť svoje kreatívne myslenie, siahnite po knihe „Thinkertoys“. Ako tvrdí Dave Lavinsky, zakladateľ poradenskej spoločnosti Growthink, kniha je plná kreatívnych techník, ako vo svojej hlave vytvoriť množstvo prelomových myšlienok a nápadov.

investicne.sk

Vypracovala redakcia Investičných Novín – investicne.sk.
info@investicne.sk

Zdieľať