Puma namiesto Nike: Arsenal mení sponzora po 20 rokoch

Jeden z najznámejších klubov anglickej Premier League mení svojho hlavného sponzora. Tím zo severu Londýna naposledy menil výrobcu svojich dresov v roku 1994. V tom roku dovtedajšiu značku Adidas nahradila Nike. Jej partnerstvo s klubom tak trvalo 20 rokov.

Teraz sa však k novému dlhodobému kontraktu dostáva ďalšia veľká svetová značka a to Puma. Ide o 5 ročnú dohodu, ktorej hodnota však nebola prezradená.

Nepotvrdené informácie uvádzajú, že hodnota kontraktu by mala predstavovať až 30 miliónov libier ročne. Oficiálnym partnerom sa Puma stane od 1. júla 2014. Okrem dodávania dresov a tréningových súprav pre všetky tými Arsenalu, získala Puma aj rozsiahle licenčné práva k predaju ďalšieho značkového tovaru pre fanúšikov po celom svete.

Čítaj viac v našej rubrike: Investície v športe

V súčasnej dobe sú jediný klubmi v Premier League, ktorých dresy vyrába Puma, Cardiff City a Newcastle United. Okrem toho Puma dodáva sady dresov napríklad pre nemecký tím Borussia Dortmund a niektoré národné futbalové tými, vrátane napríklad Talianska.

Cieľom značky je etablovať sa ako tretia najväčšia futbalová značka po Adidas a Nike. Práve uzavretá spolupráca s anglickým veľkoklubom jej má pomôcť k posilneniu dôveryhodnosti ako globálnej športovej značky.

Ako sa k uzavretiu spolupráce vyjadril Bjoern Gulden, výkonný riaditeľ pre PUMA, pre ich spoločnosť ide kľúčovú strategickú dohodu na mnoho rokov a sú hrdí, že podpísali partnerstvo so skutočným globálnym futbalovým klubom. „Vstúpili sme do novej éry v histórii našej spoločnosti, pričom Arsenal predstavuje významnú obchodnú a marketingovú príležitosť k posilneniu dôveryhodnosti Pumy, ako globálnej športovej značky.”

Okrem futbalu sa so značkou Puma môžeme stretnúť aj v iných športoch. Významné je predovšetkým jej sponzorská spolupráca s asi najznámejším atlétom súčasnosti, šprintérom Usainom Boltom.

Redakčný tím Investičných Novín - investicne.sk. info@investicne.sk
Zdieľať
Komentáre