Graf: Futbalisti s najväčším trhovým potenciálom

Ako sme vás včera informovali, spoločnosť Nike, najväčší výrobca športových potrieb sveta, má za sebou výdatné tri mesiace.

Jej kvartálny zisk prekonal odhady a zároveň zdôraznil, že stratégia, akú firma aplikuje, prináša viac než uspokojivé výsledky. Podobne ako nemecký konkurent Adidas, aj Nike na futbalových majstrovstvách sveta v Brazílii podporuje jednotlivé prominentné tímy či hráčov.

Ako vidieť na grafe nižšie, americká spoločnosť má v rukách aj futbalistu s najväčším trhovým potenciálom, Cristiana Ronalda. Priložený rebríček je zostavený na základe tzv. DBI indexu – Davie-Brown Index (DBI) je marketingový indikátor, ktorý kvantifikuje, ako spotrebitelia vnímajú známe osobnosti, od politikov a filmových hviezd až po úspešných športovcov.

Respondenti v prieskume hodnotia, aký vplyv má tá-ktorá osobnosť na imidž značky či akým spôsob ovplyvňuje nákupné správanie spotrebiteľov. Futbalistov s najväčším uplatnením na trhu môžete vidieť nižšie.

xtb
Redakčný tím Investičných Novín - investicne.sk. info@investicne.sk
Zdieľať
Komentáre