Traja dídžeji a jedna vodka: Skvelý vzťah!

Absolut Vodka, 4. najväčšia značka prémiových liehovín, je už niekoľko rokov  známa tým, že spolupracuje s poprednými umelcami, ako napr. rapper Jay-Z, Lenny Kraviz či po novom dídžejské trio Swedish House Mafia (SHM).

Plodnú spoluprácu troch Dj-ov zo Štokholmu s Absolutkou priam excelentne odštartoval komerčný klip k skladbe Greyhound, ktorý žne na YouTube nemalý úspech (aspoň podľa počtu zobrazení).

Celé to začalo tým, že spoločnosť Absolut oslovila švédskych hudobníkov, aby zložili originálny adrenalínový song pre jej nový produkt – Absolut vodku Greyhound.

Čítaj viac: Hudobný priemysel —

Pravdou však je, že liehovar sponzoruje celé ich turné s názvom „One Last Tour”, ktoré trvá od novembra 2012 do marca 2013 a osloviť má pol miliardy ľudí.

V tomto veľkom marketingovom ťahu sa obe strany vhodne dopĺňajú. Absolut turné podporuje cez množstvo propagačných aktivít, pričom Swedish House Mafia hrá skladbu Greyhound exkluzívne iba pre nich. „Naša spolupráca s vodkou Absolut je neuveriteľne kreatívna. Sme nadšení, že náš vzťah sa rozvíja“, hovoria samotní členovia skupiny SHM.

Odhaduje sa, že ročné príjmy švédskej hudobnej skupiny dosahujú približne 14 miliónov dolárov (pre každého člena 4,7 mil.). Pre porovnanie, samotný dídžej David Guetta ročne zarobí 13,5 milióna eur. K najlepšie plateným dídžejom sveta patrí s ročným príjmom 22 miliónov dolárov DJ Tiesto.

Foto: Joakim Westerlund

Redakčný tím Investičných Novín - investicne.sk. info@investicne.sk
Zdieľať
Komentáre