Chuť po luxuse rastie. LVMH vie o tom svoje!

Celosvetovo najväčší koncern s luxusným tovarom – Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) zarobil v prvých troch mesiacoch tohto roka o štvrtinu viac. Nie však na Európe. Mimoriadne silné tržby zabezpečil priaznivý predaj v Ázií. Tržby spoločnosti preto v 1. štvrťroku vzrástli o 25,4 % na 6,58 mld. EUR. Spoločnosť to oznámila v stredu.

Koncern LMVH zahŕňa desiatky nóbl značiek  ako Kenzo, Louis Vuitton, šampanské Moët et Chandon, koňak Hennessy či kozmetický reťazec Sephora. Najväčší nárast zaznamenal predaj šperkov, kde po prevzatí talianského klenotníka Bulgari vzrástli tržby o 141 % na 630 miliónov eur.

Predaj módneho a koženého tovaru, ktorý tvorí tretinu z tržieb vzrástol o 17 %. Manažment opísal výhľad pre Európu ako nebezpečný, a preto je tu nutná prísna kontrola nákladov.

DUŠAN HRUŠKA je zakladateľom Investičných Novín - www.investicne.sk. Je absolventom Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela, kde vyštudoval odbor Financie, bankovníctvo a investovanie. Je tiež zakladateľom portálu www.skolaforexu.sk
Zdieľať
rm stock Komentáre

Pre Europanov nechajú asi druhu akost pri takomto tempe.. :-// my tu mame luxusne dlhopisy a nie statky. Tam idu vsetky peniazky, zamotana dlhova spirala ktora vycucava zo vsetkeho likvidnost. A toto vsetko pohlti velky masivny verejny dlh