Keď zamestnanci spoločnosti Amazon otvoria „otáznikový“ e-mail od Jeffa Bezosa, zakladateľa a výkonného riaditeľa Amazonu, cítia sa akoby objavili tikajúcu bombu. Telo jedno-znakovej elektronickej správy vyzerá presne takto:
Takýto e-mail vzniká práve vtedy, keď Bezos od zákazníka obdrží sťažnosť. Nakoniec ho prepošle príslušnej osobe v spoločnosti, pričom doň pridá „?“.
Ako píše Brad Stone z Bloomberg Businessweek, príjemca takéhoto e-mailu má len niekoľko hodín na to, aby problém vyriešil a zároveň vysvetlil, ako k nemu vôbec došlo.
V tom momente je v pozore celý tím ľudí, ktorí na Bezosov otáznik hľadajú správnu odpoveď. Pre miliardára Jeffa Bezosa sú tieto e-maily dobrým spôsobom, ako zabezpečiť , aby bol hlas zákazníka počuť vo vnútri spoločnosti.