Milión zákazníkov na štyroch kontinentoch nemôžu už tretí deň v rade na zariadeniach BlackBerry použiť internet a e-mail. Sieť zariadenia Blackberry by normálne mala byť v prevádzke, no s výpadkom prichádza čoraz viac ľudí.
Už tretí deň táto služba nefunguje, sťažujú sa holandskí užívatelia na online – fóre. Ich telefón Blacberry tak nemá v súčasnosti väčšiu hodnotu ako stará Nokia 3310. Viac, ako telefonovať a písať SMS tak nie je možné. Zákazníci Blackberry sú nahnevaní. Výrobca tohto zariadenia, kanadská spoločnosť Research in Motion (RIM)e v utorok oznámila, že za výpadok dát môže zlyhanie dátového uzla. „Pracujeme pod vysokým tlakom, spojazdniť nevybavné zúčtovanie a bežné služby. „Je to dobrých 12 hodín, čo som videl poslednú správu na kanáli spoločnosti RIM,“ tvrdí kanadský užívateľ. K problému sa vyjadruje aj poškodený britský zákazník: „Je iróniou, že spoločnosť založená na systéme zasielania noviniek“, nemôže teraz informovať svojich zákazníkov.
Problém so sieťou nastal v pondelok, oznámili užívatelia z Európy, Blízkeho Východu či Afriky, ktorým sa na telefóne Blackberry nezobrazili nové e-maily. Problém sa zdal byť iba v týchto regiónoch. Neskôr však prišli sťažnosti aj z Indie a juhoamerických krajín.
Podľa informácií ftd.de