Yahoo prekonal Google. Pozrite sa v čom!

Prvýkrát za posledné dva roky vykázali webové stránky internetového veterána Yahoo! viac návštevníkov než stránky jeho konkurenta Google.

V Spojených štátoch stránky Yahoo v júli navštívilo 196 miliónov unikátnych návštevníkov, pričom stránky Google dosiahli  číslo 192 miliónov. Vyplýva to z údajov spoločnosti comScore, ktorá vytvorila rebríček 50 najnavštevovanejších amerických webov.

Pokiaľ si niektorí myslia „veď jasné, teraz keď spoločnosť Yahoo kúpila blogovaciu platformu Tumblr, sú jej čísla návštevnosti oveľa vyššie“, tak sú na omyle. Návštevnosť siete Tumblr, ktorá v júli vykázala 38 miliónov návštevníkov (28. miesto v rebríčku), sa počíta osobitne.

S číslom 179 miliónov návštevníkov  sa na priečke číslo 3 umiestňujú stránky Microsoftu. Na štvrtom mieste je najväčšia sociálna sieť sveta Facebook, ktorú v júli navštívilo 142 miliónov Američanov.

Návštevnosť stránok je dôležitým faktorom pri predaji on-line reklamy, ktorá je hlavným biznisom firiem Yahoo aj Google.

[wptabs type=”accordion” style=”wpui-light” mode=”horizontal”]

[wptabtitle]Larry Page a Sergey Brin – Google [/wptabtitle]

[wptabcontent]

Títo dvaja doktorandi zo Stanfordskej univerzity svoj projekt najlepšieho internetového vyhľadávača rozbiehali v garáži ich priateľa, no dnes sú najúspešnejšími on-line podnikateľmi v celej histórii.

Majetok 39-ročného Sergeya Brina sa v roku 2013 odhaduje na 22,8 miliárd USD. S majetkom v hodnote 23 miliárd dolárov sa môže pochváliť aj Larry Page.

[/wptabcontent]
[wptabtitle]David Filo a Jerry Yang – Yahoo[/wptabtitle]

[wptabcontent]

Študenti David Filo a Jerry Yang sú zakladatelia svetoznámej spoločnosti Yahoo! Už koncom roka 1994 mal ich projekt milión návštev a mnohí si uvedomovali, že stránky Yahoo! majú veľký potenciál.

V čase dot.com bubliny sa akcie Yahoo! dostali až na maximum 118,75 dolárov, no po spľasnutí sa prepadli na 8 dolárov. Internetovú spoločnosť chcel už niekoľkokrát kúpiť Microsoft, avšak neúspešne!

Dodáme, že názov Yahoo! sa má správne písať s výkričníkom, na čo mnohí jednoducho “zabudnú”.

[/wptabcontent]
[/wptabs]

xtb
Redakčný tím Investičných Novín - investicne.sk. info@investicne.sk
Zdieľať
Komentáre