Spolupráca Chelsea a Samsungu bude pokračovať

Futbalový klub Chelsea bude aj naďalej nosiť na dresoch nápis Samsung. Tento juhokórejský výrobca elektroniky totiž predĺžil spoluprácu v oblasti sponzoringu. Údajná hodnota by mala predstavovať 18 miliónov dolárov na sezónu. Spolupráca s tohtoročným víťazom Ligy majstrov by tak mala trvať do konca mája 2015.

Hodnota kontraktu týchto dvoch partnerov však kontrastuje s podobnou dohodou medzi Manchestrom United a americkým automobilovým gigantom General Motors, ktorá dosahuje hodnotu až 559 miliónov dolárov. Podľa dohody bude United nosiť na svojich dresoch značku Chevrolet počas siedmich rokov od roku 2014.

Anglický klub Chelsea Londýn má v súčasnosti samozrejme viacero dôležitých sponzorov. Prémiovým sponzorom je okrem už spomínaného Samsungu tiež spoločnosť Adidas. Medzi ďalších sponzorov patrí napríklad ruský energetický gigant Gazprom, automobilka Audi, letecká spoločnosť Delta Air Lines, tím Formuly 1 Sauber, výrobca počítačových hier EA Sports, či výrobca nápojov Coca-Cola.

MARTIN KIABA je absolventom Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v odbore financie, bankovníctvo a investovanie. Aktívne sa zaujíma o finančné trhy, problematiku verejných financií a politické dianie doma i v zahraničí.
Zdieľať
Komentáre