Veľké módne pálky ako je Hugo Boss či Louis Vuitton nechcú mať s najväčším on-line predajcom Amazon nič spoločné. Ako píše autor Barney Jopson vo svojom príspevku na Financial Times, mnoho luxusných značiek sa zdráha spojiť s týmto on-line gigantom.
Azda najnekompromisnejšia reakcia prišla od francúzskej veľkoznačky Louis Vuitton: „Amazon nebude nikdy predávať Louis Vuitton, pretože sme to len my, kto predáva Louis Vuitton“.
Aj Hugo Boss pripustil, že predaj niektorých výrobkov cez Amazon nie je prípustný. Spoločnosť sa skôr pozerá po iných cestách predaja. Aj keď výkonný riaditeľ spoločnosti Alexander McQueen, Jonathan Akeroyd nevylúčil budúcnosť s Amazonom, tvrdí, že značka si čoraz viac uvedomuje význam on-line identity a udržania sa na vyššej úrovni.
Zdá sa, že módne domy nezaujíma expozícia, ktorú im partnerstvo s Amazonom prinesie.