Facebook je večierok postavený na hlavu!

Je to ako keď ste na večierku, rozprávate sa s priateľmi a niekto lepí reklamné plagáty po stene. Možno sa na ne pozriete, no nie je to to, čo by ste na tom večierku práve hľadali. Bingo! Presne tieto dve vety opisujú to, čo ponára akcie Facebooku čoraz viac ku dnu. Verejnosť si konečne uvedomila, že reklama na najväčšej sociálnej sieti nie je až tak účinná, ako si každý myslel.

Reklama nestíha za užívateľmi

Veď nie náhodou si akcie Facebooku odpísali už 32 % z emisnej ceny (38 USD). Cena akcie má predsa odzrkadlovať súčasnú hodnotu budúcich príjmov, no investori majú čoraz väčší strach o schopnosť tejto sociálnej siete generovať tržby. Aj samotná spoločnosť vyhlásila, že reklame sa nedarí držať krok s rastom aktívnych užívateľov.

Odborníci čoraz viac komparujú FacebookGoogle-om, kde je reklama priam brilantne zacielená. Ľudia sa pýtajú a inzerent im dáva odpoveď. Čo viac dodať, je to úžasná vec, ktorá Facebooku jednoducho chýba. Podarí sa aj najväčšej sociálnej sieti sveta prísť so správne nastaveným obchodným modelom? Predpoklady na to určite sú. Spoločnosť zamestnáva chytrých ľudí a po celom svete má 900 miliónov užívateľov. Investori spoločnosti jednoducho musia dostať signál, že o budúce príjmy bude postarané!

 

Redakčný tím Investičných Novín - investicne.sk. info@investicne.sk
Zdieľať
Komentáre

Je to tak! musia tu reklamu robiť inak, pretoze len všelijaké obliepanie – ludia to už ignorujú, chce to niečo prebíjajucejšie. tak to vidím ja a asi celá burza, keď tie akcie padajú