Najcennejšou značkou už nie je Apple. Pozrite sa, kto kraľuje rebríčku

Rebríčku najcennejších značiek sveta dominuje nová spoločnosť. S hodnotou 158,8 mld. dolárov sa najhodnotnejšou značkou stáva Google.

Vyplýva to zo štúdie spoločnosti „BrandZ“, ktorú pravidelne uskutočňuje výskumná spoločnosť Millward Brown.

Vďaka 40 %-nému nárastu sa tak Google dostal na špicu rebríčka, odkiaľ vytlačil doterajšieho lídra Apple. Hodnota značky Apple sa podľa štúdie znížila o 20 % na 147,9 mld. dolárov.

Ako sa uvádza v správe, Google sa opäť predstavil ako priekopník inovácií, či už v podobe dátových okuliarov alebo výskumu v oblasti umelej inteligencie.

Tu je prvých 10 najcennejších značiek sveta podľa “BrandZ”

Miesto Spoločnosť Hodnota značky v dolároch
1 Google 158,8 mld.
2 Apple 147,9 mld.
3 IBM 107,5 mld.
4 Microsoft 90,2 mld.
5 McDonald’s 85,7 mld.
6 Coca-Cola 80,7 mld.
7 VISA 79,2 mld.
8 AT&T 77,9 mld.
9 Marlboro 67,3 mld.
10 Amazon 64,3 mld.
Redakčný tím Investičných Novín - investicne.sk. info@investicne.sk
Zdieľať
Komentáre