Pozrite sa, kam po nápady chodí Richard Branson

Každodenná frustrácia, či už v práci alebo v súkromí, to sú moje najväčšie zdroje inšpirácie, odpovedá Richard Branson na otázku, kde naberá nové nápady pre svoj biznis.

Ak budete kritické situácie dôsledne pozorovať, čoskoro zistíte, že spotrebiteľom môžete ponúknuť lepšie riešenie, než aké ponúkate dnes, tvrdí britský biznismen.

Väčšina podnikateľov sníva o tom, že prídu s nápadom, ktorý zmení svet. Branson však podotýka, že nikdy nebudeme zasiahnutí náhlou dávkou inšpirácie. Väčšina z vynikajúcich nápadov je výsledkom stáleho pozorovania.

Branson uvádza príklad: Zoberte si takého Richarda Reeda, zakladateľa spoločnosti Innocent Drinks, ktorý si počas cesty do práce všimol bilboard s krásnym obrazom, na ktorom nebolo akékoľvek logo či značka.

Trvalo mesiac, než bol bilboard prekrytý reklamou a Reed si uvedomil, aké príjemné pocity v ňom vyvolával pohľad na nádherný bilboard bez reklamy.

Onedlho Reed spolu-organizoval projekt s názvom Art Everywhere, ktorý krajinu cez gigantické bilboardy pretransformoval na obrovskú galériu diel britských klasikov. Firmy projekt podporili, pretože nielen že pritiahol viac chodcov, ale aj skrášlil miesta, ktoré by si predtým nikto ani nevšimol.

Ako tvrdí Branson, Reedova skúsenosť je jasným dôkazom toho, že aj obyčajné dochádzanie do práce vám môže priviať skvelý nápad. Preto by ste mali mať po ruke niečo, kde si inšpiratívny impulz pre zlepšenie svojho biznisu môžeme zapísať. Jednoducho pozorujte a robte si poznámky, radí britský milionár!

Redakčný tím Investičných Novín - investicne.sk. info@investicne.sk
Zdieľať
Komentáre