McDonald’s má problém. Stráca zákazníkov

Najväčší fastfoodový reťazec sveta McDonald’s má za sebou opäť slabší štvrťrok. Zisk spoločnosti dosiahol 811,5 mil. dolárov, čo je medziročný prepad o jednu tretinu. Tržby klesli o 11% na 5,96 miliardy dolárov.

Napriek tomu predaje nedopadli až tak „zle“, ako očakávali analytici a akcie reťazca vzrástli o 2,3 %.

Gigant s burgermi sa netrápi len na domácom americkom trhu, ale aj v Japonsku či Číne. Najmä mladší zákazníci sa húfne presúvajú k zdravšej konkurencii. Okrem iného sa pod slabšie výsledky podpísal silnejší americký dolár, ktorý zatlačil na pokles príjmov zo zahraničia.

V marci sa kormidla spoločnosti chopil nový riaditeľ Steve Easterbrook, ktorý má prinavrátiť dôveru v investorov. Reťazec okrem toho uviedol, že plánuje zaviesť vytváranie vlastných hamburgerov prostredníctvom klikania na dotykový displej.

Redakčný tím Investičných Novín - investicne.sk. info@investicne.sk
Zdieľať
Komentáre