Ako sa z mladého pumpára stal milionár

Iba 21-ročnému Benovi Cardwellovi (na snímke) sa za krátku dobu podarilo dosiahnuť obrovský úspech.

Nerobí pritom nič zložité či výnimočné – zameral sa na predaj pánskeho oblečenia prostredníctvom najväčšej sociálnej siete Facebook.

Ešte predtým, ako sa dostal k e-commerce, pracoval na čiastočný úväzok na čerpacej stanici a snažil sa dokončiť svoje magisterské štúdium. Aj napriek tomu, že mu vo firme ponúkali vyšší post, Ben to rázne odmietal, pretože sa chcel venovať škole.

Nakoniec sa začal obzerať po alternatívnych spôsoboch zárobku. S online predajom začal prostredníctvom platformy „Trade“ (novozélandský eBay), kde predával oblečenie, módne doplnky a elektroniku.

Samozrejme, nič nešlo hladko. Obchody sa vliekli pomaly, no Ben to skúšal ďalej. Napokon sa dostal k Facebooku, založil stránku „Deal Man“ a zakrátko nazbieral 100 tisíc fanúšikov.

Pozri tiež: 7 mladíkov, ktorí vybudovali miliardové firmy

Pýtate sa, ako sa mu to podarilo? Ben zdieľal virálne fotografie v krajinách s vysokou mierou používania Facebooku, ako je napr. India či Mexiko. Kým na Novom Zélande toto číslo predstavuje 15 tisíc, v Indii je to až 96 miliónov užívateľov. Cardwellova stratégia vyšla a už v tej dobe sa jeho mesačné tržby vyšplhali na 100 tisíc dolárov.

Boom ale netrval večne. Po tom, čo Facebook obmenil svoj algoritmus zobrazovania noviniek, sa k jeho príspevkom dostávalo čoraz menej ľudí. Predaje spomalili, no Ben vytrval. V tej dobe denné tržby dosahovali len 800 dolárov“, spomína si Ben. Po surfovaní na internete zistil, že podobný problém postihol viacerých obchodníkov.

Nakoniec ale našiel riešenie, ako sa vymaniť z tejto nepríjemnej situácie. Začal nakupovať reklamu a jeho biznis začal opäť rásť. Dnes sa môže pochváliť obratom vyšším ako milión dolárov!

Aktuálne má Benova stránka “Deal Man” takmer viac ako 1,6 milióna fanúšikov

Redakčný tím Investičných Novín - investicne.sk. info@investicne.sk
Zdieľať
Komentáre