Volkswagen môže priniesť značku pre „chudobnejších“

1

Nemecká automobilka Volkswagen plánuje zrodiť nízko-nákladovú značku, ktorá bude ponúkať modely od 6 do 8 tisíc eur. Cenovo dostupnými automobilmi chce zaútočiť na konkurenčnú značku Dacia, ktorá je dcérou francúzskeho Renaultu.

Ako povedal hovorca nemeckej spoločnosti, Volkswagen sa už dlhšiu dobu zamýšľa nad cenovo dostupnou značkou automobilov. Zároveň však poznamenáva, že doteraz nebolo prijaté žiadne rozhodnutie.

Podľa automobilovej skupiny nie je lacná značka nereálnou. Dovtedy ale treba  doriešiť množstvo otázok, napríklad pod akým menom bude vystupovať nová odroda automobilov.

Cenu podržia staršie motory

Nemecký magazín „Auto Bild“ hlási, že VW už má vypracované plány pre tri nízkonákladové modely. Médium uvádza, že na lacné modely môžu byť použité staršie motory, ktoré ešte stále spĺňajú emisné normy.

Podľa pozorovateľov trhu je lacné a cenovo dostupné auto práve to, čo Volkswagenu chýba. Ešte nie je jasné, či takéto cenovo lákavé vozítko obsadí aj európsky trh. Počíta sa s predajom v Ázii či Latinskej Amerike. V súčasnosti do skupiny Volkswagen Group patrí 12 automobilových značiek.

investicne.sk

Vypracovala redakcia Investičných Novín – investicne.sk.
info@investicne.sk

Zdieľať