Toyota dobýja európsky kontinent

Japonská automobilka Toyota považuje turecký trh za veľmi sľubné prostredie pre svoj biznis. Spoločnosť uviedla, že zo všetkých krajín, kde pôsobí, bolo Turecko na 4. mieste. Zoradenie krajín je podľa toho, kto má najrýchlejšie tempo rastu v Európe.

„Niektorí tvrdia, že Turecko je nestabilný trh, pre Toyotu je však Turecko sľubným hospodárstvom,“ povedal Michel Gardel viceprezident Toyoty pre Európu. Gerdel ďalej zdôraznil, že bolo ťažké vyrábať produkty v Japonsku, kvôli colným problémom a nárastu japonského jenu. Práve preto sa výroba zamerala na európske krajiny a samozrejme aj na Turecko. „70 % našich tržieb vzniká v Európe,“ dodal.

Spoločnosť plánuje zvýšiť produkciu v Turecku a Veľkej Británii. V Európe operuje už od roku 1963.Riadi 75 výrobných podnikov, v 28 krajinách sveta, vozidlá predáva vo viac ako 170 krajinách, a to všetko vďaka podpore a sile 320 000 zamestnancov.

Zdroj: www.ansamed.biz

Redakčný tím Investičných Novín - investicne.sk. info@investicne.sk
Zdieľať